Atrakcyjna ekspozycja towaru zwiększa szansę na jego sprzedaż. Zobacz, jak tworzyć efektywne stanowiska Point of Sale

0
410

Punkty handlowe, degustacyjne itd. na stałe wpisały się w obraz przestrzeni publicznej. W galeriach i supermarketach stoją nie tylko sklepy stacjonarne, ale również pojawiające się okresowo stoiska. To dobry sposób na prezentację nowego produktu i zwrócenie uwagi konsumentów na siebie. Klienci sklepów wielkopowierzchniowych, przyzwyczajeni do stałego rozkładu działów, szybko dostrzegą wszelkie zmiany w ulubionych miejscach do robienia zakupów. Pozostaje wykorzystać korzystne okoliczności do podbicia sprzedaży i innych działań promocyjnych.

Tymczasowe stoisko musi być nie tylko atrakcyjne, ale też mobilne. Standy kartonowe mają wiele atutów

O roli pierwszego wrażenia w marketingu napisano już wiele – dlatego nie ma sensu szczegółowe omawianie wszystkich prawideł, jakie rządzą procesem podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Grunt to rozpoznać ich potrzeby, przygotować spełniający je produkt, a następnie opakować go w atrakcyjny, wywołujący optymalny łańcuch skojarzeń sposób. Stworzenie identyfikacji wizualnej zgodnej z kluczowymi atutami marki to klucz do odniesienia biznesowego sukcesu. Rzecz jasna świetne projekty trzeba jeszcze na stosownie wysokim poziomie zrealizować. Jak przypomina producent standów kartonowych ST-Print: jeżeli konkurencja w jakiejś kategorii produktów jest zbyt ostra, warto stworzyć nową kategorię i automatycznie wskoczyć na pierwsze miejsce w świadomości potencjalnych klientów. Rozstawienie wysp promocyjnych w „gęsto zaludnionych” miejscach stanowi się jeden z najważniejszych punktów planu reklamowania nowych modeli, odświeżonych brandów itd.

Technologie stosowane przez czołowych producentów w branży reklamowej pozwalają na dużą dowolność

Spełnienie potrzeby bycia wyjątkowym musi zazębiać się ze szczególną dbałością o kwestie logistyczne oraz organizacyjne. Czas i miejsce trwania całej kampanii reklamowej w przestrzeni publicznej należy starannie dopasować do sezonowości, spodziewanego zapotrzebowania na oferowane produkty i wielu innych czynników. Stworzenie odpowiednich nośników, o praktycznie dowolnych kształtach czy bogatej gamie kolorystycznej, nie stanowi dziś żadnego problemu. Kartonowy stand można z łatwością przenosić z miejsca na miejsce, a druk UV gwarantuje, że przygotowane grafiki będą odwzorowane niezwykle dokładnie i bardzo wytrzymałe. W końcu niektóre działania marketingowe planuje się na kilka miesięcy, a producent nie może sobie pozwolić na to, by jego produkt był prezentowany na wyblakłych czy pogniecionych regałach.