Pozdrowienia z Brazylii !!! - Agata :)

Po półtorarocznej przerwie wracamy do czytelników PORTALU z cyklem – „Agata na końcu Świata”. Nasza rodzima podróżniczka, która dzięki swej pracy zwiedza różne zakątki Ziemi, znów będzie chciała odkryć choć rąbek tego świata przed nami.

Zatem ruszamy w daleką podróż z Agatą i Portalem MIECHOWSKI.PL:

Jedziemy…. po kilkunastu miesiącach przerwy wracam do czytelników Portalu MIECHOWSKI.PL i znów będę relacjonować moje przygody i dzielić się przemyśleniami związanymi z moją pracą, która jest też póki co mym sposobem na życie – wciąż w drodze, na w powietrzu, na lądzie, a zwłaszcza na wodzie. Znów przyjdzie mi spędzić kolejne pół roku na jednym z największych statków wycieczkowych na świecie. Jednak póki co, by naładować przysłowiowe akumulatory, najbliższe 3 tygodnie spędzę w Brazylii, skąd pochodzić będą moje pierwsze po wznowieniu artykuły. Do tego postaram się wrzucać także filmiki.

Wyruszam na wakacje do Ameryki Południowej żeby na początku lutego dołączyć do załogi w Urugwaju.

Sama i to pierwszy raz w Ameryce Poludniowej ? Tak, to tutaj kradzieże i napady są na porządku dziennym. Tak, to tutaj ludzie „latają” z bronią w ręku, tak, to tutaj są jedne z największych slamsów na świecie, wreszcie – tak, to tutaj najhuczniej na świecie przeżywa się karnawał… Tak mnie to wszystko przeraża, ale też niezwykle przyciąga. Strach jest największym zabójcą marzeń, wiec nie ma wyboru -lecimy !!!

Moja podróż zaczyna się w Krakowie o 10:30 wiec pobudka o 6:00. żeby o 08:30 być na lotnisku, czyli standardowo 2 godziny wcześniej. Lot do Warszawy to nie cala godzina.
Później tylko Warszawa – Lizbona i wreszcie – Lizbona – Rio de Janeiro. Czas podróży to około  24 h.