Chcesz wyróżnić siedzibę swojej firmy? Wiemy co zrobić, żeby pozyskać klientów z ulicy

0
1770

Walka o nowych klientów nieustannie toczy się między małymi i dużymi przedsiębiorcami, prowadzącymi działalności w tej samej branży. Nowoczesne reklamy dają im szerokie pole do popisu, jednak nie wszyscy wiedzą, że nieumiejętnie wykorzystana reklama może przynieść niekorzystne skutki. Jak nie pogubić w natłoku metod, określanych jako skuteczne chwyty marketingowe i wypromować swoją firmę? Podpowiadamy, po czym poznać, że dana reklama zewnętrzna będzie skuteczna.

Efektowna witryna i odpowiednio oznaczone wejście do firmy mają znaczenie

Zanim chwycimy za telefon i zamówimy agencję reklamową, zastanówmy się przez chwilę, na jakich klientach najbardziej nam zależy. Jeśli chcemy, żeby odwiedzali nas przechodnie, którzy wcale nie planowali odwiedzin w naszej firmie, należy podjąć określone działania. Jednym z nich będzie zadbanie o reklamy zewnętrzne. Wybór jest duży i obejmuje zarówno pokaźne billboardy i pylony montowane w ziemi, jak też litery 3d czy kasetony, umieszczane na elewacji budynku, tuż nad wejściem do firmy. Kiedy wzrok przechodnia zatrzyma się na ciekawym szyldzie reklamowym lub sprytnie rozplanowanej ekspozycji za witryną sklepową, bardzo prawdopodobne, że właśnie zyskaliśmy nowego klienta. Nikt przecież nie przejdzie obojętnie obok witryny, zza której kuszą świeże wypieki lub machają nowoczesne manekiny.

Tak duża jest moc sprawcza reklamy: kolorowe banery, oryginalne napisy przestrzenne i zaskakujące grafiki zachęcają do odwiedzin. Firma jeszcze bardziej zyska w oczach klienta, jeśli wejście do lokalu będzie czytelnie oznaczone i efektowne, na przykład dzięki podświetlanym literom 3D z ledowymi światełkami. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego zamówienie reklamy zewnętrznej w dobrej firmie to w dzisiejszych czasach konieczność. Przedsiębiorcom i wszystkim osobom zainteresowanym projektem i realizacją reklamy, polecamy Novum Invest, gdzie można zamówić niezobowiązującą wycenę oraz liczyć na fachowe wsparcie specjalistów od nowoczesnego marketingu.

Z ilością reklam nie należy przesadzić. Wszystko w granicach rozsądku

Kiedy siedziba naszej firmy mieści się w nieciekawym dla oka budynku, którego elewacja pozostawia wiele do życzenia, warto to wykorzystać. Na szarym tle rewelacyjnie będą wyglądały podświetlane litery 3D, mieniące się różnymi kolorami. Z drugiej jednak strony jeśli przesadzimy, efekt będzie przerysowany. Zbyt wiele efektów świetlnych i grafik, zamiast zachęcać klientów do wejścia, może ich odstraszać. Jeżeli więc decydujemy się na potykacz i szyld reklamowy, zbędne może okazać się oklejanie witryny promocyjnymi cenami lub karteczkami z opisem oferty dnia. Trzeba przyciągać uwagę przechodniów, ale z umiarem. Tylko w taki sposób nasze reklamy przyniosą skutek i sprawią, że klient z ulicy da nam szansę.