Budżet Obywatelski dla miasta Miechowa w 2018 roku – nabór do Zespołu Koordynującego
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie przedłuża nabór do Zespołu Koordynującego ds. Budżetu Obywatelskiego dla miasta Miechowa.
Nabór prowadzony będzie w trzech kategoriach:
- Mieszkańcy którzy ukończyli 15 rok życia – w liczbie 5,
- Mieszkańcy w wieku od 15 do 25 lat – w liczbie 2,
- Organizacja pozarządowa – 3 członków organizacji pozarządowych, działających na terenie miasta Miechowa.
Zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane do 19 marca 2018 r. – do godz. 10:00,
za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który należy złożyć na Dzienniku Podawczym w tut. Urzędzie, lub przesłać wypełniony i podpisany skan drogą elektroniczną na adres mailowy: klazarczyk@miechow.eu
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest w Referacie Funduszy i Monitorowania Strategii Rozwoju (pok. 204, 205) oraz na stronie internetowej miechow.budzet-obywatelski.org
W przypadku większej ilości chętnych zostanie przeprowadzone publiczne losowanie w dniu 19 marca 2018r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej nr 252 UGiM w Miechowie.
19 marca godz. 14.00 ogłoszenie składu Zespołu Koordynującego
Zespół Koordynujący w szczególności:
- uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu akcji informacyjnej dot. budżetu obywatelskiego na terenie miasta Miechów,
- koordynuje weryfikację formalną zgłoszonych projektów, w tym kontaktuje się z wnioskodawcami w celu umożliwienia im poprawienia projektów oraz zatwierdza ostateczną listę zadań, które zostaną poddane pod głosowanie mieszkańców,
- uczestniczy w weryfikacji głosów mieszkańców oddanych do urn oraz poprzez portal miechow.budżet-obywatelski.org
- uczestniczy w ewaluacji procesu wdrażania budżetu obywatelskiego i ewentualnie proponuje zmiany w przyszłorocznej procedurze.
Członkowie Zespołu Koordynującego wykonują swoje prace na rzecz Zespołu nieodpłatnie.
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do zgłaszania swoich kandydatur!