Hej, tu ekipa „Poldostrzały”. Dotarliśmy do miejscowości La Rochelle, na zachodnim wybrzeżu Francji. Pędziliśmy z zawrotną prędkością 90 km zmieniając się co kilkaset kilometrów. Do mety zostało nam niecałe 600 km, ale stwierdziliśmy, że zostaniemy tu na campingu i pozwiedzamy okolice.

Znaleźliśmy wolne miejsce na campingu Les Chirats i tam się zatrzymaliśmy. W dniu wczorajszym byliśmy w centrum La Rochelle, gdzie przewieźliśmy się na kole młyńskim, z którego był widok na cale miasteczko i port. Później zwiedzaliśmy starówkę i próbowaliśmy francuskiej kuchni.

Po południu pojechaliśmy na wyspę Ile de Re, gdzie zwiedzaliśmy fortecę i objechaliśmy całą wyspę dookoła podziwiając widoki. Wieczorem grill i do spania.

Dzisiaj pobudka była o godzinie 7 rano… Szybkie śniadanko i wyjazd do La Rochelle na 2 godzinny rejs statkiem do Fortu Boyard, znanym m.in. z programu telewizyjnego. Niestety nie było możliwości zwiedzania fortu, ale i tak była to ciekawa wycieczka.

Po rejsie powrót na camping, zabieramy przyczepkę i ruszamy do Noji.