Koniec fantastycznej przygody… Złombol 2016 za nami…

Złombol 2016 - Africa Edition

5894
Filip Chajzer z Dzień Dobry TVN na mecie Złombolu 2016 - miechowski.pl

Ekipa „Poldostrzały” zakończyła swoją fantastyczną przygodę ze „Złombolem”. W czwartek 29 września 2016 roku dotarli na sycylijską metę w miejscowości El Bahira. Ich „fura” bezproblemowo przejechała około 2 900 kilometrów. Jak podają organizatorzy na stronie internetowej www.zlombol.pl, udało się zebrać dla dzieci z domów dziecka ponad 1 mln złotych.co prawda zanotowano aż 276 awarii, ale to dodawało tylko uroku i wrażeń dla niezłomnych złombolowców. Najważniejszy jest osiągnięty cel – radość dzieciaków, które otrzymają wsparcie.

A co u naszej załogi „Poldostrzały”? Oto relacja smsowa z mety, której autorem jest Andrzej Capiga:

„W sumie zrobiliśmy ok 2900 km. Teraz jesteśmy na 2 campingu, na którym jest najwięcej złomboli i stad idziemy na plaże na spotkanie wszystkich ekip i imprezę w La Pineta (tak się nazywa ten camping). Widoki zapierają dech w piersi. Z jednej strony góry, a z drugiej woda i plaże. Aż się nie chce wracać.

Afryka odpada. Za drogi prom i nie ma chętnych załóg. Prom do Tunezji pływa co 4 dni. ale I tak jesteśmy bardzo zadowoleni, że tu dojechaliśmy, aż się nie chce wracać – tak tu jest pięknie! Nawet organizatorzy zrezygnowali z wypadu do Afryki. Podobno kilka ekip się wybiera, ale sami do końca nie wiedzą, czy tam dojadą.

Pogoda bez zmian,  świeci piękne słonce. Woda jest cieplutka i przezroczysta. Dzisiaj rano (w piątek) wstaliśmy około 8 rano i już było gorąco. Śniadanie, chwila odpoczynku i zmierzamy na plażę zażywać kąpieli się opalać. Później plan jest taki  że zwiedzamy miasto, a potem znowu plaża. Jutro planujemy przejechać w inne miejsce i tam tez spędzić dzień i wyruszamy w drogę powrotną. Chcemy jechać po drodze wulkan Etna żeby pozwiedzać, a potem powrót do Włoch i zwiedzanie Rzymu oraz Wenecji  no i w końcu  powrót do domu”.

Przypomnijmy, iż ekipa złombolowców ziemi miechowskiej wystartowała w składzie: Jarosław i Andrzej Capiga oraz Aleksander Rojek.